Webportaal Panen Vastgoed

Beste medebewoners,

Panen Vastgoed gaat de komende weken voor de Vereniging van Eigenaars die zij beheert het webportaal lanceren. Ook u eigenaar van een appartement in de Croon krijgt een gebruikersnaam en een wachtwoord toegewezen. Hiermee kunt u inloggen en krijgt u toegang tot uw eigen pagina. Op deze pagina krijgt u niet alleen toegang tot informatie over uw bijdrage aan de Vereniging van Eigenaars wooncomplex de Croon en/of uw bijdrage aan de Vereniging van Eigenaars Kantoren en wooncomplex de Croon; maar ook toegang tot informatie die de gehele Vereniging van Eigenaars wooncomplex de Croon en/of Vereniging van Eigenaars Kantoren en wooncomplex de Croon aangaat, zoals bijvoorbeeld de op de laatste ledenvergadering aangenomen begroting.

De huurders onder de bewoners krijgen geen toegang tot het webportaal van Panen Vastgoed.  U als huurder blijft via uw email de aankondiging van het bestuur krijgen als het bestuur op de website van de Vereniging van Eigenaars wooncomplex de Croon,  www.vvedecroon.nl, een nieuw artikel plaatst.  Panen Vastgoed blijft uiteraard ook uw aanspreekpunt als er zich storingen of andere zaken voordoen.

Bestuur Vereniging van Eigenaars wooncomplex de Croon en bestuur Vereniging Eigenaars Kantoren en wooncomplex de Croon.