Geluidsoverlast

Beste bewoners (eigenaren en huurders),

u handelt tegen hetgeen opgenomen is in ons huishoudelijk reglement als u na elf uur ‘s-avonds op uw balkon of buitenruimte  dusdanig geluid voortbrengt dat andere bewoners daar last van hebben. Indien u elf uur te vroeg vindt om met het feestvieren te stoppen, zet het feest binnenshuis door. Of vertrek met uw uitgenodigden naar de binnenstad. Wat u zeker niet mag doen in ons dichtbevolkt appartementencomplex de Croon is uw feest tot vier ‘s-morgens luid hoorbaar voor iedereen buiten voort zetten.

Het bestuur zal voortaan de bewoner die geluidsoverlast voortbrengt aanspreken op dit, voor andere bewoners, zeer storend gedrag.

Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & Bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon