Elkaar tegenkomend verkeer

Automobilisten.

indien u met een auto tegelijkertijd met een inkomende of uitgaande fiets/andere tweewieler de uitgaande speedgate nadert, druk niet op uw afstandsbediening voordat de fietser/andere tweewieler uit of in de garage is en de halfopen staande speedgate weer gesloten is.

Eerder drukken heeft als gevolg dat als de speedgate dicht gaat u wel kunt drukken maar het systeem reageert niet meer op uw signaal.  Volgens het systeem is uw auto buiten. De enige remedie is het systeem resetten.  Het bestuur is zeer behulpzaam. Voorkomen is beter.

Samenvattend als automobilist moet u altijd wachten tot de speedgate, uitgaand of inkomend, dicht is voordat u drukt op uw afstandsbediening.

Fietsers/andere tweewielers.

Als fietser/andere tweewieler dient u nooit door de geheel openstaande speedgate te rijden. Een geheel openstaande speedgate betekent dat een automobilist op zijn afstandsbediening heeft gedrukt, nog wacht op het groene licht en naar buiten wil rijden. Doordat u als fietser/tweewieler door voor uw beurt naar binnen te rijden het uitrijden verhindert gaat de speedgate dicht voordat de automobilist de kans heeft gekregen de garage te verlaten. De enige remedie is wederom resetten. Het bestuur is zeer behulpzaam. Voorkomen is beter.

Samenvattend als fietser/andere tweewieler berijder moet u nooit voor uw beurt de garage door een geheel openstaande speedgate binnenrijden.

Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon.