VERVOLG ELKAAR TEGEMOET KOMEND VERKEER

vandaag, 21 april 2015, zijn een aantal verbeteringen aangebracht aan de speedgate.

Voor alle uitgaande auto’s, passen aanbiedend of op afstandbedieningen drukkend, blijft het stoplicht op rood zodra een voetganger of een tweewieler door de openstaande poort loopt of rijdt. De voetganger of fietser krijgt de tijd om voorbij de auto te komen. Daarna gaat de poort weer dicht om vervolgens weer te reageren op de vraag “open graag”. Zodra het stoplicht op groen springt kunt u aanrijden.

Ook voor alle uitgaande auto’s geldt voortaan dat zolang uw auto boven op de lus staat en het stoplicht op groen springt, het niet meer voorkomt dat als u om welke reden dan ook treuzelt met het uitrijden het stoplicht op rood springt en de poort dichtgaat zodat u er niet meer uit kunt. Het stoplicht blijft op groen staan. De poort gaat pas dicht nadat u door de poort bent.

De tijd dat de poort open blijft staan nadat een vervoermiddel of persoon door de poort is gereden of gelopen, is teruggebracht.  Door de openstandtijd terug te brengen wordt voorkomen dat u zonder op de afstandbediening te drukken de garage verlaat of binnenkomt.

WAT U ALTIJD MOET DOEN IS WACHTEN OP GROEN!!!!

Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon