Waar worden de fietsen geplaatst.

29 augustus 2015

na weer een vervelende discussie met een bezoeker, verzoekt het bestuur u dringend uw bezoekers er op te wijzen dat zij geen fietsen mogen plaatsen voor of tegen de hekken.  Alle hekken, ook de hekken met de glazen panelen. Ook horen er geen fietsen te worden geplaatst voor of opzij van de hallen Spiegeltuin en Hofmeesterstraat. De fietsen horen zeker niet te worden gestald in de hallen Bordeslaan, Spiegeltuin en Hofmeesterstraat. Indien uw bezoek kostbare fietsen heeft mag u met uw fietskaart uw bezoek via de garage zijn/haar fiets(en) laten plaatsen in onze fietsenstalling of als het voor een paar uur is voor de fietsenstalling van Enexis op -1. De fietsen mogen niet zomaar ergens in de garage worden geplaatst. Als de fietsen buiten blijven staan mogen de fietsen alleen aan of bij de beugels voor de hal van de Bordeslaan worden geplaatst.

U bent verantwoordelijk voor het gedrag van uw bezoekers. Als de bezoekers de fietsen blijven plaatsen op andere plaatsen dan de boven aangegeven plaatsen,  zullen de fietsen worden verwijderd en kan het bezoek de fietsen  (voorlopig) terugvinden op een van de aangegeven plaatsen. Als ondanks deze maatregel het buiten de aangegeven plaatsen stallen voortduurt zullen de fietsen worden herplaatst en voorzien worden van een fietsslot.

Uiteraard geldt bovenstaande boodschap ook voor de eigenaren en huurders binnen ons mooi gebouw.

Het bestuur vindt het heel vervelend om iedere keer weer eigenaren en huurders er op te wijzen dat wij over een, door de ledenvergadering aangenomen, huishoudelijk reglement beschikken waar wij ons aan dienen te houden.  Ons huishoudelijk reglement is een beknopt document waarin weinig regels zijn opgenomen. Laten we ons voortaan aan deze door de ledenvergadering aangenomen regels houden. Dan kan het bestuur zich voortaan tot u richten met complimenten.

Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & bestuur Vereniging van Eigenaren kantoren en wooncomplex de Croon