Algemene ledenvergadering VvE wooncomplex de Croon

14 maart 2016

Beste bewoners/eigenaren,

op woensdag 30 maart 2016 zal de Algemene ledenvergadering plaatsvinden. Deze week krijgt u de agenda en de stukken behorend bij de agenda toegestuurd. Het bestuur vindt dat bij een Algemene ledenvergadering een 100% aanwezigheid hoort. Het bestuur begrijpt ook dat u op 30 maart door andere afspraken, ziekte of vakantie niet fysiek aanwezig kunt zijn. Wilt u, indien u andere afspraken heeft gemaakt, ziek bent of van uw vakantie geniet, de bij de stukken bijgesloten machtiging invullen. De bewoner die u machtigt om namens u aanwezig te zijn kan: namens u stemmen, namens u akkoord zijn met voorstellen of namens u decharge verlenen aan het bestuur.