Pictogrammen op de vloer in de garage

Op de vloer in de garage -1 en -2 zijn plaatsen toegevoegd voor motoren, scooters, driewielfiets en fietsen. Deze plaatsen worden aangegeven door middel van pictogrammen op de vloer. Soms zijn de plaatsen ook voorzien van belijning. Het verzoek aan de berijders van motoren en scooters om hun vehikel te plaatsen op een van de reeds bestaande of een van de toegevoegde plaatsen. De toegevoegde plaatsen voor motoren en scooters zijn hoofdzakelijk op -2 gelegen.

Om de fietsen te kunnen plaatsen zijn “nietjes” besteld waar de fietsen aan weerszijden van de “nietjes” kunnen worden geplaatst. Het verzoek aan de berijders van de fietsen is om zodra de “nietjes” zijn geplaatst, de fietsen op de door pictogrammen aangegeven fietsplaatsen neer te zetten. De meeste toegevoegde fietsplaatsen bevinden zich op -1. Voor de sportieve bewoners onder ons zijn er ook enkele fietsplaatsen toegevoegd op -2.

Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon