Actueel

Beste medebewoners,

zoals u ongetwijfeld via via zal hebben vernomen, is er bij ons ingebroken. Inbrekers hebben zich toegang verschaft tot ons gebouw en hebben, vastgesteld door onze webcams, van 12.53 tot 13.30,  op -1  in de garage geprobeerd auto’s te openen.

Het is uitermate belangrijk dat u de volgende zaken ter harte neemt.

1. Regelmatig komt het voor dat de lampen naast de deuren die van de garage naar ons gebouw leiden in plaats van rood groen aangeven. Als deze lampen groen aangeven is de deur vanuit de garage -1 en -2 niet alleen door bewoners maar ook door anderen te openen. Wilt u altijd de deur achter u dicht trekken.
  2. Laat niemand ons gebouw binnen. Bezoekers kunnen via de intercom toegang verkrijgen tot ons gebouw.
  3. Wees er van overtuigd dat de deur naar de hallen achter u in het slot valt. Gisteravond zijn alle sloten weer geolied dus daar zal het niet aan liggen.
  4. Sluit de poort die van de binnentuin naar de Spiegeltuin leidt als de poort openstaat. U zult mogelijk de asbak tussen de sensoren weg moeten halen. De poort gaat daarna vanzelf dicht. Als de poort namelijk openstaat kan iedereen zich toegang verschaffen tot ons gebouw en de garage.
  5. Voor de bewoners aan het Engels Hof, de begane grond appartementen, is het van zeer groot belang dat de twee poorten die leiden van het trottoir naar het Engels Hof ten alle tijden dicht zijn. De poort aan de Spiegeltuin staat regelmatig open waardoor iedereen zich toegang kan verschaffen tot het Engels Hof. Indien nodig zal de kooiconstructie van de poort aan de Bordeslaan ook worden toegepast op de poort aan de Spiegeltuin.
  6. Als een collectant bij u aanbelt, laat de collectant niet via de intercom binnen. Ga naar de ingang van ons gebouw, vraag de collectant om zijn/haar legitimatie en laat dan pas de collectant binnen.
  7. Pas deze procedure ook toe bij werknemers van onderhoudsbedrijven.

Als wij met zijn allen ons voornemen het bovenstaande in acht te nemen komt het ons aller veiligheid ten goede.

Bestuur Vereniging van Eigenaren kantoren en wooncomplex de Croon