AFSPRAKEN

Beste mede bewoners,

garage niveau -1 en garage niveau -2 vallen onder de verantwoordelijkheid van de Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex. Het bestuur van de Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex bestaat uit twee leden. Elk lid heeft een stem. De leden zijn de eigenaar van het Enexis kantoor en een bestuurslid van de Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon.

Gezamenlijk hebben wij afgesproken dat wij fietsen, motoren en scooters zullen toestaan mits de fietsen, motoren en scooters op de daarvoor aangewezen plaatsen zullen worden gestald. Om aan te geven om welke plaats het gaat, is er bij elke aangewezen plaats een symbool voor of tussen de plaatsen op de vloer geschilderd.

Het stallen in de garage gebeurt niet meer zoals het hoort.

Er staat naast een motor een fiets op een plaats met een motor symbool. De fiets is weggezet. Op een scooterplaats op -1 staan twee fietsen aan een scooter geketend. De scooterplaats wordt aangegeven met een scooter symbool. Deze scooterplaats wordt ook gebruikt door een werknemer van Enexis met hart problemen. Deze werknemer kan door dit wangedrag niet meer de scooter op deze plaats neerzetten. Indien de bewoner niet zelf de fietsen wegzet wordt de ketting doorgeknipt. Er staat een scooter op een parkeerplaats voor auto’s. De scooter zal bij herhaling worden verwijderd. Een fiets staat achter een geparkeerde auto. De fiets is weggezet. De plaats voor fietsen op -1 vindt wel plaats tussen de beugels maar is (te) vol. Er zijn nog fietsplaatsen in de fietsenstalling.

Door u niet aan de afspraken te houden gaat u het voor uzelf en voor alle andere goedwillende bewoners verknallen. De gemaakte afspraken zijn afspraken die niet overeenkomen met de splitsingsakte en kunnen bij de volgende ledenvergadering van de Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex worden herroepen.

Het grootste deel van de bewoners is van goede wil en komt de afspraken wel na. Nu nog de bewoners die vinden dat ze lak mogen hebben aan afspraken die de leden van de Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex met elkaar hebben gemaakt ten behoeve van hun achterban. Deze bewoners gaan zich heel snel houden aan de gemaakte afspraken. Het bestuur is bevoegd tot het nemen van verregaande maatregelen.

Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & Bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon