Volmachten

28 februari 2018

Beste eigenaren,

als aan het begin van de Algemene Leden Vergadering wordt vastgesteld dat er minder dan 50% aan stemmen is, kunnen er geen besluiten worden genomen.  De stemmen die meegeteld worden bestaan uit de stemmen op de aanwezigheidslijst en de stemmen van de volmachten. De Algemene Leden Vergadering kan niet worden geopend en de aanwezige eigenaren kunnen naar huis. Er moet een tweede Algemene Leden Vergadering worden uitgeschreven.  Naast de reeds gemaakte kosten moeten extra kosten worden gemaakt voor de tweede Algemene Leden Vergadering.

Het bovenstaande scenario kan worden voorkomen als alle eigenaren die om welke reden dan ook de Algemene Leden Vergadering niet kunnen bijwonen een volmacht verstrekken aan het bestuur of aan mede eigenaren.

Vandaar deze oproep. Gebruik uw volmacht. Geef de eigenaren die wel komen de gelegenheid besluiten te nemen.