Stallen fietsen etcetera en afspraak met Enexis inzake motoren

s-Hertogenbosch, 9 juli 2018

allereerst wil ik u vragen om uw fietsen, scooters en motoren op de met symbolen aangegeven plaatsen te stallen. De fietsen horen binnen de beugels te worden gestald. Kunt u uw fiets niet binnen de beugels kwijt, breng uw fiets naar de fietsenstalling, door de elektrisch aangedreven deuren, of naar uw berging.

Met Enexis is wat betreft de motoren de volgende afspraak gemaakt.

Omdat de aangegeven motorplaatsen vrijwel altijd bezet zijn  mogen met ingang van vandaag maximaal drie motoren van Enexis werknemers op parkeerplaatsen bestemd voor auto’s worden geplaatst. Ensecure, de organisatie die belast is met het binnenlaten van auto’s, scooters, fietsen en motoren, zal het maximaal aantal binnen te laten auto’s van Enexis werknemers verminderen met drie plaatsen. Op die drie plaatsen mogen de Enexis werknemers de motoren plaatsen. Door deze afspraak vermindert het aantal vrijgehouden plaatsen niet.

Wellicht overbodig u, motorbezitter en bewoner van de Croon, mag uw motor niet op een auto parkeerplaats stallen. U dient uw motor op een met een motorsymbool aangegeven plaats  te stallen.

bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon.