Gehandicapten fiets plaats

30 juli 2018

het bestuur zal met ingang van vandaag aan een gehandicapte mede bewoner toestemming verlenen om haar fiets achter de lage poort naar de binnentuin te stallen. Hier mag geen precedent werking voor het stallen van andere fietsen van niet gehandicapte bewoners van uit gaan.

De volgende reden ligt aan dit besluit ten grondslag. De gehandicapte mede bewoner heeft nu een plaats achter twee pilonnen in de garage niveau -1. De fiets heeft, hoewel elektrisch aangedreven, onvoldoende capaciteit om de helling te nemen, de voorwielen gaan door de gewichtsverdeling op de helling spinnen en de fiets rolt vervolgens achteruit.

Voor het stallen van de fiets moest een andere stallingsplaats zonder een te nemen helling worden gevonden.

Als u, ondanks de bovenstaande motivering voor een uitzonderingspositie, bezwaar wil maken tegen dit besluit; kunt u dit doen door een e-mail te sturen naar bestuur@vvedecroon.nl.

bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon

bestuur Vereniging van Eigen Kantoren en wooncomplex de Croon