Auto op laadplaats elektrische auto’s

met Enexis is de afspraak gemaakt dat bewoners met een elektrisch aangedreven auto hun auto op de laadplaatsen voor elektrische auto’s mogen opladen. Nadat uw accu is opgeladen is het wel zo vriendelijk om uw auto te verplaatsen naar een gewone parkeerplaats.

Anders aangedreven auto’s, benzine, diesel of gas, horen niet op de laadplaatsen voor elektrische auto’s te staan.

Als bewoner kunt u stellen dat u een gebruiksrecht heeft en dat u omdat u het gebruiksrecht heeft ook recht heeft om uw auto ook op de laadplaatsen voor elektrische auto’s neer te zetten maar u handelt dan wel tegen de afspraken die het bestuur met uw goedvinden met onze goede buur Enexis hebben gemaakt.

Parkeer uw anders dan elektrisch aangedreven auto niet op een laadplaats voor elektrische auto’s en als u een elektrisch aangedreven auto heeft parkeer uw auto elders zodra de accu is opgeladen.

Wil de bewoner die nu een laadplaats voor elektrische auto’s bezet houdt zo vriendelijk zijn om zijn/haar auto te verplaatsen!!!

bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon

bestuur Vereniging van Eigenaren kantoren en wooncomplex de Croon