Zonnepanelen

21 december 2018

Beste eigenaren,

het bestuur heeft besloten om u, eigenaren, te vragen in te stemmen met het plaatsen van 160 zonnepanelen op het dak van ons gebouw de Croon. Na het plaatsen van de zonnepanelen zal het bedrag dat wij besteden aan elektriciteit voor de algemene ruimte dalen van € 9.000,00 naar € 2.000,00. De netbeheerkosten vormen het overblijvende bedrag.

Voorafgaand aan de Algemene Ledenvergadering die zal plaatsvinden op 15 mei 2019, is een informatie bijeenkomst gepland op 1 mei 2019. U krijgt twee weken voor de informatie bijeenkomst het Adviesrapport Zonnepanelen, opgesteld door de VvE Zonnecoach de heer Stephan van Berkel, toegezonden. Het Adviesrapport Zonnepanelen is tot stand gekomen na twee intensieve gesprekken tussen het bestuur en de heer Stephan van Berkel, de VvE Zonnecoach.

Voor zowel de informatie bijeenkomst als de Algemene Ledenvergadering zult u te zijner tijd een uitnodiging ontvangen.

Wil Kuster

bestuur Vereniging van Eigenaars Wooncomplex de Croon