E-auto opladen

Een van de afspraken met Enexis is dat de bewoners van de Croon, indien van toepassing, gratis hun e-auto kunnen opladen. Nu het laadplein is gerealiseerd wil Enexis de afspraak verder invullen.

Indien u een elektrische auto rijdt en een laadpas ten behoeve van het gratis opladen wilt ontvangen, ontvang ik graag van u de volgende gegevens.

Voor en achter naam; e-mail adres; merk en type auto; kenteken van de auto.

De voorwaarden:

• De laadpas wordt verstrekt voor leasemaatschappij LeasePlan, de kaartleverancier is TravelCard (https://travelcard.nl )
  • De laadpas wordt op kenteken uitgegeven en mag niet worden uitgeleend, verpand of verhuurd
  • De laadpas mag uitsluitend gebruikt worden op locatie de Croon, Magistratenlaan 116, ’s-Hertogenbosch
  • Bij verhuizing moet de laadpas worden ingeleverd bij Kuster Bordeslaan 406 Bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon
  • Bij wisseling auto’s moet het nieuwe kenteken worden doorgegeven aan ondergetekende.
  • De factuur van de laadpassen en laadsessies wordt door Enexis ontvangen en voldaan
  • Het gebruik van de laadpassen wordt gecontroleerd, bij misbruik vervalt het gebruiksrecht

Wilt u zo vriendelijk zijn om, indien van toepassing, de gevraagde gegevens uiterlijk aanstaande woensdag 6 februari 2019 per e-mail in te leveren.

bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon

bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon