Machtigingen en stemverklaring

Beste eigenaren die elders wonen en eigenaren die in de Croon wonen

Laat uw stem niet verloren gaan!!!

Wilt u niet vergeten om, indien u overmorgen 15 mei de Algemene Leden Vergadering niet kan bijwonen, een machtigingsformulier in te vullen waarmee u een eigenaar die de Algemene Leden Vergadering wel kan bijwonen machtigt namens u de Algemene Leden Vergadering bij te wonen.

Wilt u op het machtigingsformulier ook aangeven of u voor of tegen het plaatsen van zonnepanelen bent.

Woensdag 15 mei moet niet alleen de 50,001% opkomstpercentage behaald worden om de Algemene Leden Vergadering door te laten gaan maar om het agendapunt Zonnepanelen in stemming te kunnen brengen is er zelfs een opkomstpercentage van 66,67 % vereist. Het bestuur heeft een percentage van 66,67% van de 66,67% opkomstpercentage nodig om de zonnepanelen te kunnen plaatsen.

Wil Kuster bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon