Vervolg Living Lab

voorlopig is het Living Lab alleen geopend voor bestuurders van de Vereniging van Eigenaren. Ik heb u onterecht uitgenodigd om mij een e-mail te sturen als u ook wil deelnemen aan de werksessie.

De vruchten van onze noeste arbeid tijdens de werksessies mag u vernemen tijdens de openbare bijeenkomsten die ook in het kader van de Living Lab Paleiskwartier zijn gepland.

Ik heb u een blik in de keuken van het Living Lab gegeven. U weet na het bericht in ieder geval dat er hard wordt gewerkt aan de oplossingen voor de verkeersproblematiek in ons Paleiskwartier.

Wil Kuster

bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon