Onderhoud brandmeldinstallatie

allereerst. Naar aanleiding van een uitzending van Kassa is er bij sommige bewoners onrust ontstaan. Op 29 oktober 2019 heb ik u op de hoogte gebracht hoe het in de parkeergarage van de Croon gesteld is met de brandveiligheid. Leest u het artikel nog eens door. Uw vragen zullen na het lezen van het artikel zijn beantwoord.

Op 4 maart en op 5 maart zal er onderhoud worden gepleegd aan de brandmeldinstallatie. Storingen zullen worden getest, daardoor zullen de liften tijdelijk buiten gebruik zijn. Sirenes zullen afgaan en deuren zullen worden geopend en weer dichtvallen.

Het onderhoud aan de brandmeldinstallatie is noodzakelijk om als er brand ontstaat in de parkeergarage verzekerd te zijn van een juiste alarmering van de brandweer.

Wil Kuster bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon en Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon.