Waterontharder

Beste eigenaren,

bij het herzien van de MJOP’s heb ik de aanschaf van een centrale waterontharder die het water zal ontharden voor alle appartementen alvast in het desbetreffende MJOP laten opnemen. Het aanschaffen van de waterontharder zal niet leiden tot een stijging van de Verenigingsbijdrage.

Omdat voor de aanschaf van een waterontharder een 2/3 meerderheid vereist is, wil ik vooruitlopend op de bekrachtiging tijdens de Algemene Ledenvergadering peilen of het verkrijgen van de 2/3 meerderheid een formaliteit zal zijn.

Omdat ik verwacht, gezien de vele reacties uit het verleden, dat de 2/3 meerderheid makkelijk te halen is, wil ik bij het peilen vragen wie van de eigenaren (adres erbij zetten) tegen de aanschaf van de waterontharder is.

Als sluitingsdatum voor de peiling wil ik maandag 6 april 12 uur ‘s-middags aanhouden.

Wil Kuster bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon