Verzoeken aan bewoners en update lift

Beste bewoners,

Yorben Brouwer, onze beheerder, en ik hebben de volgende twee verzoeken aan alle bewoners.

Wilt u zo vriendelijk zijn om als u vragen heeft omtrent welk onderwerp dan ook, altijd de vraag of aan Yorben Brouwer of aan mij te stellen. Het werkt altijd vertragend als u met welk bedrijf dan ook rechtstreeks contact opneemt. Onze contactpersonen vinden het heel erg prettig om bij de Vereniging van eigenaren wooncomplex de Croon of met Yorben Brouwer of met mij contact te hebben over hetgeen zich afspeelt. Daardoor zijn of Yorben Brouwer of ik altijd op de hoogte van wat er zich afspeelt. Als wij nieuws te melden hebben stellen we via dit kanaal of anderszins een bericht op.

Het volgende verzoek is: wilt u nooit meer bedrijven die in de algemene ruimte van de Croon werkzaamheden moeten verrichten binnen laten. Wilt u de werknemers altijd vragen om Panen Vastgoed 073-5991891 te bellen. Panen vastgoed neemt met mij contact op en verwijst de werknemers naar mijn adres. Nadat ik de werknemers heb binnen gelaten, ben ik in staat na te gaan wat de aard van de werkzaamheden is. Het betreft dus ook werknemers van KPN, Ziggo of bedrijven die gedeeltelijk werkzaamheden verrichten in uw appartement maar ook gedeeltelijk in de algemene ruimte werken. Ook deze werknemers moeten zich niet alleen bij u maar via Panen Vastgoed 073-5991891 zich ook bij mij melden.

De monteurs hebben gisteren aan de lift gewerkt. De monteurs hebben mij aangegeven dat er nog een onderdeel moest worden besteld. De verwachting is nu dat u morgen weer gebruik van de lift kan maken mits het onderdeel bijtijds binnenkomt anders duurt het nog een dag langer.