Vervolg aantal zaken

Beste leden van de Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon,

Wettelijk dient de algemene ledenvergadering van een Vereniging van Eigenaren voor 1 juli van het lopende jaar plaats te vinden. Vanwege de Covid 19 crisis is door de regering besloten voor 2020 toe te staan dat de algemene ledenvergadering later dan 1 juli 2020 mag worden gehouden.

Achter de schermen gebeurt er van alles. Voor zowel de Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon als de Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex zijn de jaarstukken 2019 en de begroting 2020 gereed. De kascommissie heeft alle te controleren stukken ontvangen en is druk bezig met haar taak. Het bestuur zal zodra de data van de algemene ledenvergaderingen bekend zijn, het u laten weten. Zoals voorgeschreven ontvangt u twee weken voor de dag van de algemene ledenvergadering de stukken toegestuurd.