Mondkapje advies

het bestuur van de Vereniging van Eigenaren wooncomplex neemt graag het initiatief over van verschillende Verenigingen van Eigenaren in het Paleiskwartier. Deze Verenigingen van Eigenaren hebben hun bewoners geadviseerd om in de hal en in de lift een mondkapje te dragen.

Het bestuur van de Vereniging van Eigenaren wooncomplex adviseert de bewoners van de Croon om in de hal en in de lift een mondkapje te dragen. Het blijft uiteindelijk uw eigen verantwoordelijkheid maar het dragen van een mondkapje op de aangegeven locaties toont wel uw wil om het Covid virus buiten de deur te houden. Wilt u er ook voor zorgdragen dat werknemers die in uw appartement werkzaamheden verrichten zich houden aan dit advies.

Wil Kuster & Wybe Klep

bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon