Datum Algemene ledenvergadering

Beste uithuizige eigenaren en eigenaren/bewoners,

Gezien de voortdurende Covid problematiek is het bestuur genoodzaakt de datum van de Algemene ledenvergadering te verschuiven naar een datum waarvan kan worden verwacht dat het wel mogelijk is om met veel mensen fysiek bij elkaar kan zijn.

De nu vastgestelde datum is 20 juli 2021 19.30 locatie Hotel Central.

Ook de datum van de Algemene ledenvergadering van het Kantoren en wooncomplex die na onze Algemene ledenvergadering moet plaatsvinden, is reeds verschoven.

Om het agendapunt “door de leden aan te nemen huishoudelijk reglement” te kunnen bespreken en in stemming te brengen is bij de volgende Algemene ledenvergadering wat dit agendapunt betreft een aanwezigheid vereist van 2/3 van het totaal aantal breukdelen. De overige agendapunten kunnen wel worden besproken en in stemming worden gebracht. Als bij aanvang van de Algemene ledenvergadering wordt vastgesteld dat de opkomst dusdanig is dat het vereiste aantal van 2/3 van het totaal aantal breukdelen niet wordt behaald, zal het bestuur een tweede Algemene ledenvergadering uitschrijven met als enige agendapunt “door de leden aan te nemen huishoudelijk reglement”.

Bestuur vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & Bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon.