Welbevinden twee

Via via is het bestuur ter ore gekomen dat een van de drie geciteerde artikelen uit het nog door de leden aan te nemen herziene huishoudelijk reglement aanscherping behoeft.

Het bestuur is voornemens het als volgt aan te passen.

Na half twaalf  ‘s avonds mag men buiten verblijven mits men door buiten te verblijven geen geluidsoverlast veroorzaakt voor andere Eigenaren/bewoners en Gebruikers.

De overige twee artikelen worden door het het bestuur gehandhaafd.

U kunt niet verwachten dat bij feesten en partijen die na half twaalf buiten worden voortgezet u geen geluidsoverlast veroorzaakt. Ook als u binnen het feest voortzet en de deuren openhoudt, kunt u aannemen dat het voortgebrachte geluid dusdanig zal zijn dat andere bewoners daar overlast van zullen ondervinden.

Het gehele herziene huishoudelijk reglement wordt gevoegd bij de stukken die u 15 dagen voor de Algemene ledenvergadering worden toegezonden.