Overlast

Beste bewoners (huurders en in de Croon wonende eigenaren),

Afgelopen weekend is er weer sprake geweest van overlast. Bewoners konden niet in hun appartement. Pogingen om toch binnen te komen verliepen zo luidruchtig dat de bewoners in hun omgeving daar overlast van hadden. Drie bewoners hebben het gemeld. Deze bewoners hebben ook gevraagd om maatregelen te nemen tegen de overlast veroorzakende bewoners van het appartement.

De procedure na een klacht verloopt als volgt: de bewoner, een huurder of eigenaar, ontvangt van het bestuur een waarschuwing. Door het bestuur wordt bijgehouden hoeveel waarschuwingen er zijn verstuurd. Bij een groot aantal waarschuwingen zal het bestuur aan de Algemene Ledenvergadering voorleggen of de desbetreffende bewoner een boete dient te krijgen. Indien het een huurder betreft wordt ook de eigenaar op de hoogte gesteld van de klacht ten aanzien van de huurder. De eigenaar wordt ook gevraagd de huurder aan te spreken op de door hun veroorzaakte overlast.

Bij beschadigingen aan algemene gedeelten dienen de beschadigingen in overleg met het bestuur worden hersteld.

Bij de vermelde klacht betreft het de voordeur. Indien de beschadigingen aan voordeur niet kunnen worden hersteld, moet de voordeur worden vervangen en daarna in de juiste kleur worden geverfd.. Sloten in de Croon zijn voorzien van een certificaat. Ook zijn de sloten voorzien van kerntrekschilden. De sloten mogen niet worden vervangen door sloten zonder een certificaat en ook moet de sloten na vervanging worden voorzien van een kerntrekschild.

Als laatste opmerking. Ervaart u overlast, altijd bij het bestuur melden. Het bestuur kan dan de procedure in gang zetten.

Bestuur Vereniging van eigenaren wooncomplex de Croon