Vervolg herhaalde overlast
Beste bewoners,
bij deze een terugkoppeling naar aanleiding van de vage klachten die eerst werden geuit inzake geluidsoverlast. Na het vorige bericht zijn er drie appartementen genoemd.
Van de drie benaderde appartementen is er een appartement waaruit inderdaad ‘s-nachts geluid kwam. De bewoner heeft zijn verontschuldigingen gemaakt en beloofd dat als er ‘s-nachts nog geluid voortbrengende activiteiten zouden zijn, de bewoner de ramen zal sluiten. Achteraf, af te leiden uit de reacties van de bewoners van de twee overige appartementen, blijkt het niet te gaan om geluidsoverlast maar om vaststellingen die op misverstanden berusten. Bij een appartement een misverstand over het aantal bewoners. Het waren niet zoals in de klacht verondersteld werd zes maar twee bewoners en vier bezoekers. Bij het andere appartement bestaat ook het vermoeden dat er meer dan twee bewoners zijn maar daar is na gesprekken met de eigenaar niets van gebleken. Net als bij het vorige appartement zal het wel om bezoekers gaan.
Bij de klagers, en niet alleen de klagers, bestaat de indruk dat de huurders niet op de hoogte zijn van de inhoud van ons huishoudelijk reglement en splitsingsakte. Deze indruk kan ik bij deze wegnemen. Niet alleen heeft elke huurder een gebruikersverklaring ingevuld en ondertekent waarin zij verklaren zich te zullen houden aan het huishoudelijk reglement en de splitsingsakte maar elke nieuwe huurder wordt ook bezocht door de contactpersoon die in het gedeelte van het gebouw woont waar de huurder zijn/haar intrek neemt. De contactpersoon heet de huurder welkom en neemt met de huurder door hoe het in de Croon aan toe gaat. De contactpersonen zijn eigenaren. De contactpersonen zijn: voor de Spiegeltuin Gerda Geul, voor de Bordeslaan Hanneke Gelissen en voor de Hofmeesterstraat Loes Moerkerken.
Het bestuur hoopt hiermee veel onrust te hebben weggenomen en benadrukt nogmaals is er een klacht graag het adres bijvoegen.
Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon