Bestuur

De Vereniging van Eigenaren ‘De Croon’ is verdeeld in een Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex ‘De  Croon’ en een Vereniging van Eigenaren wooncomplex ‘De Croon’. De twee Verenigingen van Eigenaren zijn verdeeld in een tweetal ondersplitsingen. Het bestuur van de Vereniging van Eigenaren wooncomplex ‘De Croon’ heeft een 50% aandeel in de Vereniging van Eigenaren Kantoren en Wooncomplex ‘De Croon’.

Het bestuur van de Vereniging van Eigenaren wooncomplex ‘De Croon’ wordt gevormd door:

• De heer J. de Groot – Voorzitter
  • De heer W. Kuster – Penningmeester
  • De heer R. Beset – Bestuurslid
  • De heer T. van den Hoven – Bestuurslid
  • De heer H. Kuiten – Bestuurslid

Het kantorencomplex is verhuurd aan netbeheerder Enexis. De eigenaar van het kantorencomplex, APF international, heeft op haar beurt een 50% aandeel in het bestuur van de Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex ‘De Croon’.

Het bestuur van de Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex ‘De Croon’ is als volgt samengesteld:

• De heer J. de Groot – Voorzitter, VvE wooncomplex ‘De Croon’
  • De heer W. Kuster – Penningmeester, VvE wooncomplex ‘De Croon’