ALGEMENE RUIMTE IS OOK VAN U

het bestuur vindt het heel erg jammer dat er bewoners zijn die de algemene ruimte niet als een ruimte beschouwen waarvoor zij verantwoordelijk zijn. Voor deze bewoners is de algemene ruimte een ruimte die je smerig mag achterlaten en een ruimte waar je voorwerpen mag beschadigen. De grote vetvlekken op de vloer van de hal in de Hofmeesterstraat, de beschadiging aan de onderkant van de kostbare goudkleurige beplating in de Hofmeesterstraat, vlekken op de vloer in de berginggangen, gemorste tuinaarde in de bergingsgangen en zeer zwaar vervuilde schoonloopmatten in de hallen begane grond, -1, -2  zijn de meest recente voorbeelden. Het bestuur wordt door dit gedrag gedwongen over te gaan tot maatregelen zoals het ophangen van camera’s om vervolgens de  beelden van bewoners die de algemene ruimte bevuilen en beschadigen te plaatsen op de mededelingsborden. Het bestuur wenst deze weg niet in te slaan. Het bestuur doet daarom een dringend beroep op u allen om met de algemene ruimte om te gaan als ware het uw eigen ruimte achter uw voordeur. Bewoners horen als zij bewoners zien die er een zootje van maken, deze bewoners aan te spreken. Ons mooie gebouw vervuilt.

Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon.