LEKKAGE

allereerst, het kan nog net, de beste wensen voor 2017. De vele nieuwe bewoners, 25% van de appartementen hebben een nieuwe eigenaar of huurder, welkom in ons mooi gebouw.

Bewoners van zeven appartementen hebben in meer of mindere mate overlast van de nasleep van de lekkage die in een schacht is opgetreden. De overlast betreft natte muren, natte vloeren, gaatjes in de wand van de schacht, gaten in de wand van de schacht, tegels die moeten worden verwijderd en vloerbedekkingen die moeten worden verwijderd. Hoewel uiteindelijk alles netjes zal worden hersteld, is het voor de bewoners van de desbetreffende appartementen een uitermate vervelende situatie.

De oorzaak van de lekkage is opgespoord en opgelost door het vervangen van een pijp die lek bleek te zijn. Omdat de pijp op de tweede verdieping lekte en op de derde verdieping water tussen de vloeren de schacht in kwam is er zo uitgebreid ingegrepen. Water zoekt een weg naar beneden en komt op allerlei plaatsen.

Een groot aantal testen in verschillende appartementen wijzen uit dat, ondanks dat in de appartementen verdere vervolgschade optreedt, er geen lekkages meer zijn. We laten in de schachten, in de appartementen en in de algemene ruimten alles goed drogen voordat we verder gaan met de herstelfase.

Het water dat u in de garage op -2 uit het plafond ziet komen is, gelukkig, geen nieuwe lekkage. het betreft smeltwater afkomstig van de garage op -1.

Bestuur Vereniging van Eigenaren kantoren en wooncomplex de Croon