Diefstal preventie

19 juni 2017

Beste mede bewoners,

vandaag zijn alle klinken van de deuren die leiden naar de garage, vervangen door knoppen. U dient voortaan de deur naar de garage te openen met uw sleutel. Binnenkort worden ook de drukknoppen van de elektrische deuren die vanuit de bergingsgang leiden naar de garage en het Engels Hof vervangen door sleutelschakelaars.

Door deze maatregelen is het voor buitenstaanders niet meer mogelijk, als ze achter iemand het gebouw binnen gaan, naar de garage of het Engels Hof  te gaan.

Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon.