ENKELE HUISHOUDELIJKE MEDEDELINGEN

Beste mede bewoners,

het bestuur merkt een aantal zaken op die nader moeten worden toegelicht.

Als u merkt dat de lampjes op uw afstandsbediening zwakker gaan branden wordt het tijd de batterij te verwisselen. U bepaalt uiteraard waar u de batterij aanschaft maar Engering is een adres waar u zeker de batterij kunt aanschaffen.

Het valt het bestuur op dat vooral in het weekend door bewoners geworsteld wordt met de afstandsbediening om de roldeur te openen. Het gaat als volgt, druk loslaten, druk loslaten, druk loslaten etcetera totdat u op uw afstandsbediening de lampjes twee keer achter elkaar rood ziet oplichten. U merkt dan dat de roldeur omhoog gaat.

Uw beheerder heeft vandaag van het bestuur de paar jaar geleden opstelde herziene handleiding Albrand thermostaten ontvangen. Als u problemen heeft met het programmeren hoeft u niet meer de in onbegrijpelijke taal opgestelde fabriekshandleiding te gebruiken maar de beheerder te vragen om u de herziene handleiding per email toe te sturen. Indien u ondanks de handleiding nog hulp nodig heeft, is het bestuur bereid u te helpen bij het voor de eerste keer koppelen en instellen van de thermostaten.

Als laatste merkt het bestuur dat er weer stickers op de brievenbuskleppen worden geplakt. Het heeft het bestuur vanmorgen een half uur werk gekost om deze stickers te verwijderen. Als u een alles wel nee/ja of nee/nee aankondiging wilt veranderen dan kunt u aan het bestuur vragen om het plaatje onder de brievenbusklep te vervangen door een door u gewenste aankondiging. De bedoeling van de plaatjes is juist het voorkomen van een stickerwoud waardoor we een fraai aanzicht behouden van ons postbussentableau.  Nogmaals wilt u de bestaande aankondiging veranderen, graag aan het bestuur doorgeven en het komt voor elkander.