Diversen

Zoals u ongetwijfeld gemerkt heeft, de schilder heeft zijn twee jaarlijkse ronde langs voordeuren, containerdeuren, deuren naar de garage, deur naar de fietsberging en kozijnen gedaan. Deze keer heeft de schilder ook  de kozijnen en deuren in de nieuwe hal Hofmeesterstraat -1 voorzien van verf.

Een opmerkzame bewoner heeft een foto en een opmerking geplaatst op de Facebook pagina van de VvE Croon groep. Het bestuur is ook door deze bewoner via e-mail van de opmerking op de hoogte gebracht omdat het een overtreding betrof van het bestuur zelf. U weet dat wij een oude kat hebben die omdat hij na een ommetje buiten ziek thuis is gekomen voorlopig niet meer weg mag. Tijdelijk hadden wij, als de kat buiten was en als wij aanwezig waren, een karton op de traptreden gelegd van de noodtrap zodat onze oude zieke kat niet weg kon. De bewoner vond zelfs een tijdelijke zeer snel weg te halen belemmering van de noodtrap niet acceptabel. Inmiddels is de belemmering weggehaald. Ik besef dat als ik bij andere bewoners handhaaf, van mij verwacht mag worden dat ook ik mij aan het huishoudelijk reglement dien te houden.

Aansluitend op het bovenstaande. Als ik in staat ben om binnen een dag nadat de opmerking op Facebook geplaatst is, mijn overtreding ongedaan te maken; mag ik ook van alle andere bewoners vragen om zich te houden aan het huishoudelijk reglement. Afgesproken is dat de binnentuin rookvrij is. Het bestuur geeft ook aan waar dan wel gerookt mag worden. Als bewoners vervolgens mijn verzoek om niet in de binnentuin te roken (zie mijn recent bericht) demonstratief naast zich neer leggen ( te zien aan het groot aantal op de grond gegooide peuken), vind ik dat onaanvaardbaar. Ik hoop dat net zoals in mijn geval er voldoende opmerkzame bewoners zijn die aan mij kenbaar willen maken welke bewoner(s) de overtreding begaat(n) zodat net als in mijn geval kan worden gehandhaafd.

bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon

bestuur Vereniging van Eigenaren kantoren en wooncomplex de Croon