Gleditsia binnentuin

vanwege een hevige valwind is onze mooie hoge net de vierde verdieping halende Gleditsia geknakt. Nadat de hovenier de boom bij de breuk heeft afgezaagd haalt de Gleditsia qua hoogte nauwelijks de eerste verdieping en heeft geen top meer. Vandaar dat het bestuur van de Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex, na advies te hebben ingewonnen van de deskundige bewoners Joost Oude Alink, Jan Willem Noom, de beheerder van de binnentuin Henny Kuster-Memel en de hovenier Joost, heeft besloten om onze hovenier in het najaar de oude Gleditsia en de boom omringende Lonicera te laten verwijderen en om vervolgens de hovenier een nieuwe meerstammige Gleditsia en de Gleditsia omringende Lonicera te laten aan planten.

Er is ook nieuws te melden inzake de vergroening van onze zijstraten, de Hofmeesterstraat en de Spiegeltuin. Het bestuur van de Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex heeft een uitnodiging ontvangen van Jos Nauts voorzitter van het bestuur van de Vereniging van Eigenaren van het Kabinet voor een gesprek met de voorzitters van de Verenigingen van Eigenaren van het Kabinet en het Binnenhof over een concreet plan voor de vergroening van de aanliggende zijstraten van het Binnenhof, het Kabinet en de Croon. Het bestuur blijft u op de hoogte houden inzake verdere groene ontwikkelingen.

bestuur Vereniging Kantoren en wooncomplex