Formulieren

Het bellentableau bevat gegevens van de inwoners van De Croon. Om de uniformiteit te behouden worden naamplaatjes besteld via de Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon. Middels onderstaand bij Panen Vastgoed op te vragen formulier kunt u als nieuwe bewoner een naamplaatje bestellen. De kosten voor het vervangen van het naamplaatje worden bij verkoop van een appartement éénmalig door de VvE betaald.

Een aantal bewoners heeft een gebruiksrecht in de parkeergarage gekocht. In verband met de veiligheid vinden wij het belangrijk dat wij u kunnen bereiken. Wij vragen u dan ook op het bij Panen Vastgoed op te vragen formulier het kenteken van uw auto en uw 06 nummer door te geven zodat wij indien nodig contact met u kunnen opnemen.

U kunt de formulieren bij Panen Vastgoed 073-5991891 opvragen. De formulieren mogen met de hand worden ingevuld en vervolgens per post naar Panen Vastgoed worden verstuurd.

Algemene Formulieren

* formulier naamplaatje postbus

* formulier kenteken auto

Inschrijven op activiteiten

• Momenteel zijn er geen activiteiten gepland.

Bestuur Vereniging van Eigenaren wooncomplex de Croon & bestuur Vereniging van Eigenaren Kantoren en wooncomplex de Croon.